Aanstaande maandagavond 11 november 2019 Groei&Bloei avond in Aeres.
Zaal open 19:30 uur; aanvang 20:00 uur

Mis het niet.
Op maandag 11 november 2019 komt Lambert Sijens spreken over en beelden laten zien van de “Tuinen van Weldadigheid”.
De tuin met een oppervlakte van 3 hectare ligt vlak achter de gevangenis in Veenhuizen.
Hier kweken Jolanda en Lambert de grootste collectie eetbare gewassen van Nederland.
Vergeten groenten, oude rassen, buitenlandse bijzonderheden.
Alles wat niet in de winkel ligt heeft hun aandacht.
De tuin is opgenomen in een combinatie met een zorgboerderij en toeristische activiteiten.
Geboren Emmeloorder Lambert  komt hierover vertellen en neemt ook een flink assortiment aan zaden en  pootgoed mee.
Er wordt tijd vrijgemaakt om te bewonderen en te kopen.

Op de website staat onder activiteiten meer informatie.

Op vertoon van ledenpas gratis entree.
Niet leden betalen € 3,50

Mien Ruys Expositie in Museum Nagele nog tot 24 November te bezichtigen.

Tot 24 November kunt u nog een Expositie over het leven en werk van Mien Ruys in het Museum in Nagele bewonderen.

Groei&Bloei Kerstavond op 16 December 2019 in Aeres.
Zaal open 19:00 uur; aanvang 19:30 uur

Op onze traditionele Kerstavond zullen we extra aandacht besteden aan het 60-jarig jubileum van Groei&Bloei NOP.
Het thema is Feestelijke Tafelschikking.
Daaromheen zal een groot aantal bloemstukken worden gemaakt door professionals alsook door onze eigen schikkers.
Uiteraard veelal in kerstsferen. Deze zullen weer worden verloot op de bekende wijze.
U maakt dus grote kans iets moois mee naar huis te kunnen nemen.
Loten zijn te koop vooraf en in de pauze.

In het kader van ons jubileum en de feestelijke avond  worden de hapjes en drankjes dit keer aangeboden door Groei&Bloei.

Op vertoon van de ledenpas gratis entree.
Niet leden betalen € 5,00

De Polderbloei zal omstreeks 1 december 2019 bij u worden bezorgd.

Daarna is hij hier te vinden op de website.
Daar staan nu al de laatste Polderbloei's