Kerstavond 7 december gaat helaas NIET door

Lezingen en andere Groei & Bloei bijeenkomsten zijn evenementen waarvoor een coronatoegangsbewijs en identiteitsbewijs vereist is. Helaas zijn evenementen alleen toegestaan tussen 5.00 en 17.00 uur. Dit betekent dat de avondbijeenkomsten van de afdelingen niet kunnen plaatsvinden. En ook daarom kan helaas de kerstavond van 7 december niet doorgaan. De avond was al volop in voorbereiding met een bloemschikdemonstratie van Roxanne van Schellen en ook een aantal cursisten van onze bloemschiklessen zouden aan bod komen. Helaas kan dit geen doorgang vinden.

Cor van Gelderen op TV

Tijdens onze Groei & Bloei avond van 15 november zou Cor van Gelderen een lezing houden over schaduwtuinen, de avond kon helaas niet doorgaan. Tijdens de uitzending van Binnenstebuiten van afgelopen dinsdag 30 november liet Cor zijn passie voor de japanse esdoorn zien. De uitzending kunt u terugzien op binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/buitenleven/video/japanse-esdoorn-tuin

Een Amaryllis bol cadeau!

Kom op zaterdag 11 december een Amaryllisbol halen bij een van de bestuursleden. Op vertoon van uw lidmaatschapskaart kunt u als lid van Groei & Bloei Noordoostpolder op 11 december tussen 11:00 en 15:00 uur een amaryllis bol ophalen bij een van onderstaande adressen. Dit als dank voor uw lidmaatschap en om 2022 alvast meer kleur te geven.

• Beijerland 32, Emmeloord
  • Zwarte Zeestraat 11, Emmeloord
  • Lindeweg 6, Emmeloord
  • Uiterdijkenweg 48, Marknesse
  • Uiterdijkenweg 46, Marknesse

Indien u geen mogelijkheid hebt om dit cadeau op te halen kunt u ons mailen,( info@noordoostpolder.groei.nl) dan komen wij het brengen. Ook iemand anders mag het voor u halen.

Breng een nieuw Groei & Bloei lid aan en ontvang een Intratuin cadeaukaart van € 15

Laat uw vrienden, buren of familie de vele voordelen van Groei&Bloei ontdekken met een abonnement op het tijdschrift en het lidmaatschap van de vereniging met cursussen, workshops, excursies en nog veel meer!
Als lid van afdeling Groei & Bloei Noordoostpolder ontvangt u dan een Intratuin cadeaukaart ter waarde van € 15, te besteden bij Intratuin in Emmeloord. Zie pagina 35 van de Polderbloei voor het aanbod voor een nieuw lid voor 2022.
Lever de bon in bij de ledenadministratie van Groei&Bloei Noordoostpolder (Zwarte Zeestraat 11, 8303 EV Emmeloord).
Vermeld dan ook uw naam en lidnummer op de bon
Zonder leden geen vereniging.

Excursie Bredefleur

Om alvast te noteren

Oosterringweg 30,
8315 PV Luttelgeest
22 januari 2022
Aanvang: 10.00 uur
Kosten: € 2,00
Aanmelden is verplicht en kan via info@noordoostpolder.groei.nl

Alle geldende maatregelen van het RIVM i.v.m. het coronavirus zijn van toepassing. Blijf bij klachten thuis. Houd 1,5 meter afstand.