Woensdag 2 februari Binnenste Buiten

Lancaster Garden op TV bij  Binnenste Buiten op woensdag 2 februari om 19:05 uur (NPO2)

Begin januari is een filmploeg van Binnenste Buiten een hele dag op bezoek geweest bij ons bestuurslid Ank en haar man Harri Nienhuis. Het resultaat van de opnames van hun tuin kunt u woensdag (3 februari) zien. Wij gaan kijken, u ook?

Suze Peters over Plaagdieren in de tuin (maandag al)

Op maandag 7 februari 2022  Lezing  Plaagdieren in de Tuin.
Door Suze Peters, de auteur van het boek ‘Plaagdierboek’ en ‘Onkruidboek’.

Locatie: INTRATUIN
Espelerweg  11/1 ,8303HW  Emmeloord.

Plaagdieren in uw tuin; van vertrappen naar vertroetelen. Dus als u geen chemische middelen of verdelgende spray meer wilt gebruiken om onkruid en plaagdieren te bestrijden; wat dan wel? Hoe tuinier je zonder gif.

Suze Peters geeft leerzame en praktische  raad. Zij beantwoordt in het tweede deel van de lezing vragen die er zijn over plaagdieren- en onkruidbestrijding.

Zaal open: 19:30 uur,  aanvang 20:00 uur.  LET OP:  Nieuwe locatie is INTRATUIN.
Gratis voor leden van Groei&Bloei op vertoon van ledenpas.
Niet-leden € 5.
Wij vragen naar uw QR code.
Mondkapje kan af zodra u zit.

Ledenvergadering en Piet Boersma

Maart 2022
Datum volgt nog. Komt ook op de website.

Ledenvergadering waarop wij even terugkijken op 2021 en de secretaris haar verslag zal presenteren.
Ook de financiële verantwoording zal aan de orde komen.

lezing met 3D presentatie van Piet Boersma

Daarna een interessante lezing met 3D presentatie van Piet Boersma over tuinen en tuinieren met diverse planten.
Met name Ierland zal aan de orde komen.
Zie hiervoor de volgende Polderbloei, Lente editie die omstreeks 1 maart uitkomt.
Ook deze bijeenkomst is (waarschijnlijk) bij Intratuin,  Espelerweg 11/1,  8303HW Emmeloord.

Ledenwerfactie

Groei en Bloei bestaat in 2022 150 jaar, en dat willen wij laten merken.  Het hele jaar door zijn er landelijke acties en aanbiedingen.  Wijzelf willen in Maart de ledenwerfactie in de Noordoostpolder beginnen. Wij willen graag polderwijd flyers verspreiden en daarvoor zoeken wij vrijwilligers.  Wilt u in uw buurt een flyer bij 100 (of meer) tuinbezitters door de bus  laten glijden? Geef u dan op bij info@noordoostpolder.groei.nl.  Bij voorbaat dank.

Opgave nieuw lid

Dan ontvangt u zelf een cadeaukaart van € 15 te besteden bij Intratuin Emmeloord.
Maak uw buren lid!