bekijk online

Een Nieuwjaarsgroet

Het bestuur van Groei & Bloei Noordoostpolder wenst u een mooi, gezond en groen 2022. Het wordt een jaar waar we hopen op meer vrijheden en contacten onderling. Wij zien er naar uit om weer met u samen leuke dingen te beleven en te leren. De vereniging bestaat dit jaar 150 jaar en dat zult u gedurende het jaar merken.
Let op het landelijk blad, onze Polderbloei en de Nieuwsbrieven.

Excursie Bredefleur naar 26 maart

De excursie van 22 Januari 2022 bij Bredefleur wordt verzet naar zaterdag 26 maart 2022.
Helaas kan de excursie deze maand nog niet doorgaan door de Covid maatregelen. Maar wij hebben goede hoop dat de nieuwe datum wel succesvol zal zijn. Noteer het alvast in uw agenda.
Aanmelden bij info@noordoostpolder.groei.nl.
Ook voor de mensen die zich al hebben opgegeven.

Plaagdieren in de tuin

Maandag 7 februari 2022 Lezing van Suze Peters over Plaagdieren in de tuin
Een leerzame en praktische avond over alle “plaagdiertjes” in uw tuin. Zie ook de Polderbloei Winter 2021/2022. Wij gaan er van uit dat dit door kan gaan, tenzij op 25 januari de volgende Covid persconferentie weer roet in het eten gooit. Dan melden wij ons weer.

Plaats:  Aeres school,  Balkan 16 Emmeloord
Zaal open om 19:30 uur, aanvang 20:00 uur
Gratis voor leden van Groei en Bloei op vertoon van ledenpas.  Niet-leden € 5

Ledenwerfactie

Groei & Bloei bestaat in 2022 150 jaar, en dat willen wij laten merken.  Het hele jaar door zijn er landelijke acties en aanbiedingen.  Wijzelf willen in maart de ledenwerfactie in de Noordoostpolder beginnen. Wij willen graag polderwijd flyers verspreiden en daarvoor zoeken wij vrijwilligers.  Wilt u in uw buurt een flyer bij 100 (of meer) tuinbezitters door de bus  laten glijden? Geef u dan op bij info@noordoostpolder.groei.nl.  Bij voorbaat dank.

Als u als lid van de afdeling Noordoostpolder iemand opgeeft  bij info@noordoostpolder.groei.nl, dan ontvangt u zelf als dank een Cadeaukaart ter waarde van  € 15 te besteden bij de Intratuin. Maak uw buren lid!

Gardenista en Floriade

2022, het jaar ook van Gardenista en Floriade

Floriade opent op 14 april 2022 en duurt tot en met 9 oktober 2022.
Groei & Bloei staat daar ook met een stand. We zoeken nog naar vrijwilligers om de stand te bemannen.
Voor meer informatie mail naar secretariaat@groei.nl

Gardenista wordt gehouden van 25 t/m 29 mei 2022, het groenfestival van Groei & Bloei.
Locatie is de Buitenplaats Den Alerdinck in Laag Zuthem, vlakbij Zwolle.
Zie de website van Gardenista: gardenista.nl
Het belooft een mooie week te worden. Ook daar zoeken ze vrijwilligers.
U kunt zich op de website verder aanmelden: gardenista.nl/organisatie/#festivalvrijwilliger

Historische Buitenplaats Den Alerdinck,
Den Alerdinckweg 1