Coronamaatregelen

Uiteraard  houden wij ons aan de richtlijnen van  het RIVM. i.v.m. covid-19
Bij al onze activiteiten te beginnen op maandag 15 november a.s. vragen wij u om uw coronatoegangsbewijs (QR-code) en uw identiteitsbewijs.

De schaduwtuin op maandag 15 november

Lezing  “De schaduwtuin”  door Cor van Gelderen
Locatie : Aeres, Balkan 16 in Emmeloord
Wanneer: maandag 15 november 2021
Zaal open: 19:30 uur. Aanvang: 20:00 uur
Gratis voor leden van Groei & Bloei op vertoon van de ledenpas. Niet-leden  € 5,--

Cor van Gelderen is samen met zijn broer eigenaar van de kwekerij PlantenTuin Esveld, een familiebedrijf met een lange traditie. Al vijf generaties lang kweekt de familie tuinplanten op de voedzame Boskoopse veengrond. De passie voor planten heeft Cor geërfd van zijn ouders, allebei ook enthousiaste plantenverzamelaars en kwekers. Samen met zijn vader schreef Cor van Gelderen al eerder boeken.
Cor zal vanavond spreken over met name de schaduwtuin.  Hoe komt die het mooiste uit in uw tuin en wat moet daar gebeuren. Hij zal vanavond ook zijn nieuwste boek presenteren:

HYPERNATUUR
In dit nieuwe boek vertelt Cor van Gelderen, met behulp van prachtige foto’s van Wouter van der Tol, hoe je planten kunt toepassen en laten floreren door rekening te houden met  omstandigheden waarin ze van nature groeien.

Kerstavond

Locatie: Aeres Balkan 16 Emmeloord
Wanneer: dinsdag 7 december 2021 (op een dinsdag dus!)
Zaal open: 19.00 uur. Aanvang: 19.30 uur

Reserveer alvast deze avond.  Het wordt weer een prachtige avond met bloemschikdemonstraties van professional Roxanne van Schellen.
Ook onze eigen cursisten bloemschikken tonen het maken van hun creaties.
Een gezellige avond met de nadruk op samenzijn en kerst.  Zie onze Polderbloei die rond 1 december uitkomt.

Winnaar puzzel Polderbloei Najaar 2021

De winnaar is dit keer mevrouw Ria Davids. Wij zorgen dat ze het vogelvoederhuisje krijgt.
Ook in de komende Polderbloei staat weer een Puzzel. Stuur in en wie weet bent u de gelukkige!

Leesbaarheid op de telefoon

Soms is de tekst bij een nieuwsbrief op de telefoon erg klein (vaak nauwelijks te lezen).
Wat dan kan helpen is je telefoon kantelen. Dan is de nieuwsbrief wel goed te lezen.
Als je hem dan weer terug kantelt, blijft de leesbaarheid goed.
Werkt verrassend vaak.