6 september eerste avond nieuwe seizoen

Wij zijn blij weer op ons vertrouwde adres te mogen openen met een lezing van Sander Sanders over pompoenen en exotische komkommerachtigen.  Bij de presentatie krijgt u tips over kweken, composities, jam proeven, inmaken en nog veel meer!
Recepten in boekvorm en op CD en diverse soorten thee en kruiden zijn verkrijgbaar. Het wordt weer een fijne avond.
Wij vragen u op de avond zelf wel om registratie in verband met Covid-19. Deze registers worden na 3 weken vernietigd.
Adres:  Aeres school, de Balkan 16, Emmeloord
Aanvang: 20:00 uur,  zaal open 19:30 uur
Gratis voor leden van Groei&Bloei op vertoon van ledenpas. Niet-leden €5,00

25 en 26 september Open Tuin Dagen Nagele

Ontdek mooie en bijzondere bloemen- en plantcombinaties, wandel door origineel ontworpen tuinen en bekijk allerlei materialen en toepassingen.
Een mooie gelegenheid om andere tuinliefhebbers te ontmoeten, tips en trucs uit te wisselen en vernieuwende ideeën op te doen voor je eigen tuin.
Ook is de begraafplaats naar een ontwerp van landschapsarchitecte Mien Ruys met in de 2010 gerealiseerde door haar gewenste berceau te bezoeken.
De tuinen zijn in en om Nagele te bezichtigen op zaterdag 25 en zondag 26 september van 10.00 tot 17.00 uur. Op het startadres is het mogelijk een dagkaart te kopen die toegang biedt tot elke tuin en ook is er een speciaal museumarrangement. De Open Tuin Dagen worden georganiseerd door de Open Tuinen Commissie van Groei&Bloei Noordoostpolder.

Open Tuin Dagen in Nagele Open Tuin Dagen in Nagele
Startadres: Museum Nagele, Ring 23 Nagele
25 en 26 september 2021  10.00 tot 17.00 uur
Gratis voor leden van Groei&Bloei op vertoon van ledenpas. Niet-leden € 2,50

Museumarrangement
Toegang museum, Open Tuindagen en koffie of thee voor € 8,50 per persoon

Agenda voor verderop dit jaar:

Kijk daarvoor ook op onze website www.noordoostpolder.groei.nl en dan onder Agenda.

Zaterdag 23 oktober  Paddenstoelen excursie  Kuinderbos.
Max deelname  35 personen, Leden van G&B NOP hebben voorrang en kunnen zich nu aanmelden bij info@noordoostpolder.groei.nl
Gratis voor leden van Groei&Bloei op vertoon van ledenpas. Niet-leden € 5,--

Zaterdag 6 November Snoeicursus aan de Uiterdijkenweg 46 en 48 door Vroegop hoveniers.
Ook hier is het aantal deelnemers beperkt.
Opgave is verplicht.
Meer info volgt via de website en de Nieuwsbrief van Oktober / November.
Zie ook de Polderbloei.

Maandag 15 November Lezing in Aeres over Schaduwtuinen door Cor van Gelderen.
Mis dit niet! Zie ook de website en onze onvolprezen Polderbloei.

Covid-19

Bij al onze activiteiten houden we rekening met de op dat moment geldende RIVM-maatregelen.

Op dit moment betekent dit dat wij in ieder geval de 1,5 meter-afstand regel in acht nemen. Omdat de regels kunnen wijzigen roepen wij u op onze nieuwsbrieven en onze website regelmatig te checken om te kijken of de door ons geplande activiteiten doorgang vinden en welke maatregelen er eventueel gelden.