Nieuwsbrief december 2019

Maandag 16 December  Jubileumavond / Kerstavond

Deze avond willen we naast onze traditionele Bloemschikavond met Kerst ook even stilstaan bij  het 60-jarig Jubileum van Groei&Bloei Noordoostpolder.
Enkele bijzondere gasten zullen aanwezig zijn op deze avond en we mogen enkele leden huldigen die al meer dan 50 jaar onafgebroken lid zijn van Groei&Bloei.
Wij gaan de avond extra feestelijk maken!

Feestelijke tafelversiering

Natuurlijk gaan we bloemschikken. Zoals elk jaar in December. Dit jaar is het thema: Feestelijke Tafelversiering.
Professionals  van bloemisterij Kleefstra zullen voor de pauze enkele kerstcreaties voor u demonstreren.
Vanuit hun enthousiasme en  passie weten ze ons altijd weer te verrassen.
Met begeleidend commentaar over de gebruikte bloemen en werkwijze kunnen we weer goede ideeën opdoen.

In de pauze kunt u genieten van een hapje en drankje die u wordt aangeboden door het bestuur. Ook dan is gelegenheid, net als voor aanvang, om nog loten te kopen.
Per lot € 0,50.
Voor € 5 krijgt u 11 loten.

Onze ‘eigen’ bloemschikkers zullen ook demonstratie geven van hun kunnen.
En na de pauze maakt u kans om deel te nemen aan een mini workshop.
Bewaar hiervoor het toegangsbewijs die u bij binnenkomst krijgt.
Alle bloemstukken worden weer verloot. Het zijn er weer veel deze avond, dus u maakt goede kans om met een prachtstuk naar huis te kunnen gaan.

Wanneer:
16 december 2019
Aanvang 19.30 uur.
Zaal open vanaf 19:00 uur.

Plaats:
Aeres
De Balkan 16
8303 GZ Emmeloord

Kosten:
Groei&Bloei leden gratis op vertoon van ledenpas.
Voor niet-leden is de entree € 5.

Van harte welkom. Het wordt vast een mooie avond.