Alle goeds voor 2021

Naar goed gebruik wensen wij elkaar ook dit begin van het nieuwe jaar weer alle goeds en gezondheid toe.
Toch is het dit jaar wel iets om langer bij stil te staan. De aanhoudende maatregelen om de Covid-19 besmettingen tegen te gaan dwingen ons tot gedrag, dat voor ons allen noodzakelijk is maar wel vreemd aandoet.
Laten we hopen dat we weer snel bij elkaar mogen komen.
Voor Groei & Bloei Noordoostpolder is het telkens de vraag of wat we georganiseerd hebben, door kan gaan.

December 2020

Eerst maar even nog over december 2020:

Bloemschikvideo’s
Onder degenen die een reactie achterlieten voor 12 uur de volgende dag hebben we geloot.
De gelukkigen zijn:  Joke Bom, Annie Marijs en mevrouw Langelaar.
De video’s zijn ook beschikbaar gesteld aan de hoofdrolspelers van die dag om zelf te gebruiken in hun eigen promo.
Via onze eigen website  blijven de video’s ook nog zichtbaar.
Eerst bij ACTIVITEITEN, later bij TERUGBLIKKEN. Onder de video’s staat nu een bloemlezing uit de reacties.

Winnares Kleefstra

Kerstpuzzel uit Polderbloei Winter 20/21
Uit de goede inzendingen van de Kerstpuzzel zijn drie winnaars van een vogelvoerdruppel gekozen.
Dit zijn: Ans Bosma, Jolien Haagsma en mevrouw Sipkema. Zij hebben allen de prijs ontvangen.
In de volgende Polderbloei gaan we opnieuw een puzzel met prijzen plaatsen. Wegens groot succes!

Bloembollen voor de leden.
De flitsactie voor de leden in de NOP op 18 of 19 december om een zakje bloembollen bij de bestuursleden te halen was een succes.
Wij mochten vele goede reacties ontvangen. En verschillende mensen toch nog even zien.

De overgebleven bollen zijn geschonken aan Zorg uit Handen en Allerzorg. Zij waren hier heel blij mee.

Activiteiten 2021

• De eerstvolgende activiteit is de snoei workshop op 20 februari. Ergens in de twee weken daarvoor zullen wij u berichten of en hoe dit zal doorgaan. Let op de website en op  de Nieuwsbrief van februari.

• Op 15 maart staat een Algemene Ledenvergadering gepland met daaropvolgend een lezing over schaduwplanten door Cor van Gelderen. Wij zullen dan in ieder geval geen fysieke bijeenkomst kunnen houden. Wij zoeken nog uit hoe wij u digitaal kunnen informeren over het afgelopen jaar. U kunt hier op reageren. Op een eerstvolgende fysieke bijeenkomst kan dit verslag dan als een hamerstuk worden behandeld.

• De Buitenmarkt van 10 april zal niet doorgaan. Omdat hier veel mensen bij betrokken zijn en de kans  van afblazen groot is, hebben wij dit besluit helaas nu al moeten nemen