Covid-19 Corona perikelen

In de vorige Nieuwsbrief van maart moesten wij al diverse activiteiten van G&B NOP stopzetten en annuleren. Zoals het er nu uitziet zullen de overheidsinstructies duren tot en met Augustus aanstaande. De aangekondigde bijeenkomsten zoals vermeld in de Polderbloei Voorjaar 2020  kunnen dus geen doorgang vinden.  Wij gaan er van uit dat we in September weer kunnen starten met ons nieuwe seizoen.

Polderbloei Zomer 2020

In Juni zullen wij onze leden de Polderbloei Zomer 2020 toesturen.
In deze Polderbloei bieden we graag ruimte aan onze leden om te laten zien hoe zij in deze tijd genieten van hun tuin, of misschien van een andere bijzondere plek buiten.
Stuur uw verhaal, liefst met foto/foto’s in naar benabrug@planet.nl. In verband met de deadline voor de drukker graag uiterlijk 1 Juni opsturen.
Wij zijn benieuwd en hebben ruimte voor u vrijgemaakt.

Nieuwe start

Op dit moment gaan we er van uit dat we in september weer kunnen starten met onze activiteiten.  Op 7 september staat dan ook onze eerste avond gepland waarvoor wij de spreker Cor van Gelder, kweker, ontwerper en adviseur bij kwekerij Esveld hebben uitgenodigd om te spreken over schaduwplanten.  Deze inspiratieavond was oorspronkelijk voor 20 april bedoeld, maar in overleg met Cor is de nieuwe datum al vastgelegd.   Wij hopen u dan weer te kunnen begroeten!

Ledenpas

Wist u dat u uw ledenpas ook op uw mobiele telefoon kunt opnemen?  Handig om altijd bij u te hebben, op bijvoorbeeld onze inspiratieavonden. Meer info op www.ledenpasmobiel.nl/groei.

Blijf gezond en blijf genieten van al het moois dat de natuur ons nu biedt!

Bestuur Groei &Bloei afdeling Noordoostpolder