HERFSTMARKT zaterdag 5 oktober 2019

Ook dit jaar wordt er weer een fantastische Groei&Bloei Herfstmarkt gehouden. Veel nieuwe stands en altijd groen gericht.  Het wordt weer heel gezellig met veel binnenkramen maar ook buiten is de moeite waard.  Entree vanaf 10.00 uur tot 17.00 uur.
Voor Groei&Bloei leden GRATIS op vertoon van G&B lidmaatschapskaart. Evenals voor kinderen tot 12 jaar.  Voor NIET-leden wordt entree geheven.
Er wordt ook weer een loterij gehouden. Elke uur wordt een ter plekke gemaakt bloemstuk verloot!
Kijk op www.herfstmarktnop.nl

OPROEP voor vrijwilligers om bij Aeres te helpen inrichten op vrijdag 4 oktober vanaf 16.30 uur en zaterdag  5 oktober vanaf 17.00 uur.
Kom ons aub een uurtje helpen!
Aanmelden bij Wim Feddes of tel 0653 171 453.

MIEN RUYS in Museum Nagele

In het Museum Nagele is momenteel een expositie van de tuinen van Mien Ruys, Wij proberen om in oktober een avond voor Groei&Bloei leden te organiseren met uitleg.  Hou uw mail in de gaten; er volgt meer nieuws.

LEDENRAAD voor landelijk Groei&Bloei

De Rayonraden van Groei&Bloei worden omgezet naar de nieuwe Ledenraad.
Deze staat tussen de leden en het landelijk bestuur en  kan gevraagd en ongevraagd advies vragen en geven.
De Ledenraad bestaat uit 2 personen per regio.
Daarvoor wordt nu een oproep gedaan om u aan te melden.
Hebt u belangstelling om zitting te nemen in deze raad zodat u van dichtbij kunt meebeslissen over het welzijn van het blad, de vereniging en de leden?
Neem dan contact op met Wim Feddes voor meer informatie.

Nieuwe WEBSITE voor Groei&Bloei NOP

De landelijke website is vernieuwd en tegelijk is ook onze regio website in een nieuw fris jasje gestoken.
Onze webmaster Klaas Wilms heeft het weer opnieuw ingericht en het ziet er weer prachtig uit.
Breng een bezoekje aan www.noordoostpolder.groei.nl en u bent weer helemaal bijgepraat.

De opbouw van de website en wat praktische tips staan hier.