Paddenstoelen excursie van Groei&Bloei gaat helaas niet door

Voor aanstaande zaterdag had zich al een hele groep mensen aangemeld. Heerlijk op een ochtend met de boswachter paddenstoelen bekijken en daarna een lezing over het ontstaan van het Kuinderbos.

Helaas kan dit geen doorgang vinden. De overheidsmaatregelen tegen Covid-19 stellen onder andere dat maximaal 4 personen samen buiten mogen zijn. Dit is voor ons doel niet haalbaar.  Met de boswachters hebben we dus afgesproken dat we eind volgend jaar weer contact opnemen.  Wij vragen om uw begrip.

De aanmelders krijgen per mail persoonlijk nog de mededeling.

Snoeiworkshop zaterdag 14 november

(((((((Voorlopig houden we de volgende bestaande tekst nog even vast. Wie weet wat nog kan tegen die tijd.  Houd uw mail en de website in de gaten. U mag zich nog steeds aanmelden!)))))))))

U wordt om 10 uur verwacht bij Marjan Marinissen aan de Uiterdijkenweg 46 in Marknesse.
Hovenier Erwin Vroegop zal ons  uitleg over snoeien en snoeimaterialen geven.
We kunnen het meteen in de praktijk zien in de tuin van Marjan en de buurtuin van Monique Boer.
Voor wie het zelf ook direct wil proberen raden wij aan zelf een snoeischaar mee te nemen. Het wordt interactief.
Meld u aan bij een van de bestuursleden ( zie Bestuurspagina)  of per mail op info@noordoostpolder.groei.nl.

Uiterdijkenweg 46, Marknesse.
Van 10:00 uur tot we weten hoe het moet.
Kosten € 5,-- , leden gratis op vertoon van ledenpas.
Informatie op de website staat hier
AANMELDEN SVP!