Zeebodem Tuin concerten - 6 en 8 augustus

Het gaat door, in ieder geval zoals het er vandaag naar uitziet.
Kijk op de website over de Zeebodem Tuinconcerten hoe we het  gaan regelen.
Ja, wij moeten streng zijn, maar dan zit u ook met een goed gevoel te genieten van onze topartiesten.
Op vrijdag Wibi Soerjadi en op zondag Jan Vayne en Iris Kroes.
Stuur een e-mail naar info@noordoostpolder.groei.nl met daarin of je vrijdag of zondag wilt komen, of misschien wel beide avonden en met hoeveel mensen. Je krijgt dan bericht of er nog plaats is en dan kun je het totaal bedrag (€ 25,- per persoon) overmaken. Dan is je plaats gereserveerd!
Nu doen!

Open tuinen in de NOP - augustus

Op 14 en 15 augustus zijn er 4 tuinen geopend:
de Stekkentuin (www.destekkentuin.nl) ,
de Pegasushof (www.pegasushof.nl)
Goldhoorn Gardens   (www.goldhoorngardens.nl)
Tuinen van Lipkje Schat (www.lipkjeschat.nl).

In het daarop volgende weekend van 21 en 22 augustus zijn de BIJ-zondere Tuinen weer geopend en dat zijn dat wekend 6 stuks.
Kijk op hun websites over openingstijden en nieuws.
Meer info:
zomereditie van de Polderbloei
De pagina op de website van Groei & Bloei Noordoostpolder
de facebookpagina over de BIJ-zondere tuinen

Zomeractie, nog t/m 15 september

Het geschenk voor nieuwe leden bij de Zomeractie 2021 is een Metallo snoeizaag met holster, een mooie stevige zaag waarmee je takken en stammen tot 12,5 cm moeiteloos doorzaagt. Dus tip een vriend of vriendin, voor een koopje kun je nu lid worden van groei en bloei.

Het goede nieuws is dat deze zaag ook tegen inkoopsprijs voor de bestaande leden beschikbaar is. De adviesprijs is € 43,80, maar bij bestellingen via de afdeling betalen jullie slechts € 25 per zaag. Mocht je hier gebruik van willen maken? Stuur dan even een mailtje naar info@noordoostpolder.groei.nl met je gegevens en maak € 25,- euro over op rekeningnummer NL04 ABNA 0405 6542 94 ovv zaag.

Bestel je zaag voor 1 september! Je krijgt een mailtje, zodra wij je zaag binnen hebben, waar je deze kunt ophalen.
Zie ook de pagina op de website.

Tuinenreis

Ook deze reis gaat door, voor zover wij nu kunnen inschatten. Er is nog plaats in de bus. De kosten zijn tussen € 70 en € 80. U hebt dan gratis toegang tot de tuinen en kwekerij. En ook de lunch en het afsluitende diner is inbegrepen. Laat je een dag heerlijk verwennen. We vertrekken vanaf de Deel. Waarschijnlijk is het wel verplicht om in de bus een mondkapje te dragen. Neem het in ieder geval mee.
Aanmelden bij Elly Kloosterboer info@goldhoorngardens.nl
De meest recente informatie is te vinden op de excursiepagina van de website

Agenda voor september

6 september     eerste zaalavond Aeres . Sanders Pompoenen.

23 september   reis naar Gardenista

25 & 26 september Open tuindagen Nagele