Open Tuindagen 2024

15 en 16 juni 2024 rondom Creil

Ook dit jaar zijn er weer een aantal mooie tuinen gevonden die mee willen doen met de Open Tuinen Dagen.

Enkele tuinen hebben al eens eerder meegedaan, maar er zijn er ook een aantal die voor de eerste keer meedoen en daardoor anderen eens kunnen laten meegenieten van het moois dat er achter hun tuinhek te vinden is.

De variatie is ook dit jaar weer heel divers. Er zijn prachtige dorpstuinen in de kern van Creil, maar daarnaast ook een grote parktuin waar thee en koffie geschonken wordt, een tuin waar veel creativiteit van de bewoners inzit, tot tuinen waar veel in gebeurt en waar veel over te vertellen én te zien is.

Het is een gemoedelijke en gezellige activiteit, waarbij zowel tuinliefhebbers als andere belangstellenden een rondje langs de deelnemende tuinen kunnen gaan doen.

De één doet het om ideeën op te doen voor veranderingen in de eigen tuin. De ander omdat het een leuke ontspannen activiteit in de buitenlucht is, waarop je ook nog weer eens zomaar oude bekenden kunt tegenkomen.

De entree voor alle tuinen is € 5,-. Liefst contant te voldoen bij het startadres.

Het startadres dit jaar is:

Fam. Van Bruggen, Klutenpad 6 in Creil.
Voor leden van Groei en Bloei is het bezoek gratis. Niet leden € 5,-
Bij het startadres krijgt u ook het routeboekje waar alle tuinen opstaan.

Wilt u op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen rondom Open Tuin Dagen NOP, volgens ons dan op Facebook: open tuin dagen nop

Hieronder al wat foto's van de tuinen.