Als bestuur proberen we onze leden elk jaar een zo’n leuk mogelijk programma voor te zetten, maar graag zouden we van de leden willen weten wat we nog zouden kunnen verbeteren.

Binnenkort gaan wij ons weer bezig houden met het jaarprogramma. Dat betekent invulling geven aan onze zaalavonden, het zoeken van leuke workshops, het organiseren van de bloemschiklessen, de excursies, de herfstmarkt, het voorbereiden van de reizen…. enz enz.

Daarom, leden, we roepen u op: laat weten wat u wilt dat er gebeurt!!

Het maakt niet uit wat u zou willen: elke tip is welkom. Misschien wilt u méér of juist minder zaalavonden of wilt u graag dat we een bepaalde workshop organiseren. Ook valt te denken aan het houden van uitstapjes/excursies of stekjesbeurzen. Misschien zegt u wel dat we bepaalde activiteiten beter helemaal kunnen afschaffen.

Of wellicht heeft u geheel nieuwe ideeën? Wij staan open voor alle ‘groen-activiteiten’ in de breedste zin van het woord.

Laat het ons weten en stuur een mail naar Doke Maris

Bellen kan natuurlijk ook: 06 513 759 18.