Maandag 14 november Groei & Bloei avond

• Maandag 15 november 2022
  • Restaurant Intratuin Emmeloord, Espelerweg 11-1, 8303 HW Emmeloord
  • Inloop vanaf 19.30 uur, aanvang 20.00 uur (vanaf 18.30 uur Private shopping)
  • Gratis voor leden van Groei & Bloei op vertoon van ledenpas. Niet leden € 5,00
  • Voorafgaand aan de lezing Private shopping bij Intratuin. Zie hier

Dromen van het voorjaar

De eerder aangekondigde presentatie van Margareth Hop voor aanstaande maandag kan door omstandigheden niet doorgaan. Wij hebben daarop Hans van Wieren bereid gevonden om zijn jongste presentatie ‘dromen van het voorjaar’ aan ons te presenteren met heel veel beelden en voorbeelden.
Dus na uw  “private shoppen“ bij Intratuin van 18:30 uur tot 19:45 uur  kunt u naadloos aanschuiven in het Restaurantgedeelte van Intratuin Emmeloord.

“Een mooie tuin moet het hele jaar de moeite waard zijn!”

Dromen van het voorjaar,    door Hans van Wieren.
Hans komt uit Sneek en is jaren voorzitter van G&B Sneek geweest. Hij heeft veel ervaring opgedaan bij  de groothandel in bloemen en planten. In deze presentatie neemt Hans u mee in een boeiende reis door de tijd van pakweg januari tot en met mei waarin alleen voorjaarsbloeiers en plantjes vanaf de eerst bloeiende stinzenplantjes tot aan de mooie schilderachtige bloemen van de Akelei naar voren komen.
Met heel veel mooie foto’s krijgt u een idee hoe u uw tuin, terras of balkon heel erg lang bloeiend en daarmee boeiend kunt houden.
Met een klein beetje fantasie en een kleine inspanning is dan bij uw voordeur, of op uw balkon of terras, een bloemen explosie te zien waar menige passant jaloers op zal zijn.
Een visitekaartje voor uw straat en wijk en bovendien geeft het u en uw gezin heel veel plezier!