Open Tuindagen Noordoostpolder

Ook in 2023 organiseert de OpenTuinenCommissie een Open Tuinen Weekend.
Dit jaar in en rondom Espel.
Zaterdag 17 en zondag 18 juni 2023 staan diverse tuinpoorten weer open om tuinliefhebbers te ontvangen.
De tuinen zijn dan open van 10-17 uur
Het startadres is:
René en Hermien Bos
Espelerweg 27
8311 PN Espel
Het is gratis voor leden.
Niet-leden betalen € 5,- (waarmee U toegang hebt tot alle deelnemende tuinen op die dag)
Het moet wel contant worden betaald.

Bekijk hier de flyer, voorkant, achterkant

De tuinen zijn zeer verschillend, groot of klein, natuurlijk of gecultiveerd.

Dit jaar hopen we weer enkele nieuwe tuinliefhebbers enthousiast te kunnen maken hun tuinpoorten open te zetten. Door al deze gastvrije deelnemers lukt het ons steeds een andere gevarieerde tuinroute te maken, waardoor het aantrekkelijk blijft voor bezoekers om jaarlijks terug te komen.

Bij het startadres kunt u een boekje krijgen waarin u alle informatie over de tuinen vindt. Elke tuineigenaar heeft zijn/haar tuin in het hierin beschreven.
Op deze website komt meer informatie. Wij hopen dat u net zo zult genieten van de tuinen als wij dat hebben gedaan.

Hieronder een indruk van wat er te zien is.

Met vriendelijke groet, de OTC

Wij zijn ook op facebook te zien

Voorjaar 2023

Voorzomer

Een impressie van een drie tal tuinen zoals ze in de voorzomer er uit zien.