Is helaas niet doorgegaan

Wanneer?Zaterdag 10 oktober 2020
Hoe laat?10.00 tot 16.00 uur
Entreeprijs?

Leden gratis (op vertoon ledenpas)
niet leden € 2,- per persoon

Op zaterdag 10 oktober 2020 organiseert Groei & Bloei voor de 1ste keer een buitenmarkt bij de Lancaster Garden aan de Lindeweg te Emmeloord.
Omdat onze zeer gezellige herfstmarkt dit jaar vanwege de coronacrisis geen doorgang kan vinden heeft Groei & Bloei voor een alternatief gezorgd in de buitenlucht. Een markt met een mooi aantal kramen die vooral iets op het gebied van tuinieren te bieden hebben.
Te denken valt aan bloembollen, pompoenen en planten maar ook tuinkunst en keramiek.

Natuurlijk is Groei & Bloei ook aanwezig met een informatiestand en er is ook koffie/thee met iets lekkers.
Doorgang onder voorbehoud van R.I.V.M maatregelen i.v.m. corona en de weersomstandigheden. Houd hiervoor onze website in de gaten.