Kerstavond met bloemkunstenaar Frits Hoogers

• Maandag 11 december 2023
  • Inloop 19.00 uur aanvang 20.00 uur,
  • Beurszaal ’t Voorhuys
  • € 12,50 p.p. incl. pauzedrankje. Voor leden Groei & Bloei is op vertoon van de ledenpas het welkomstdrankje gratis
  • De entree bewijzen zijn te koop via www.theater-voorhuys.nl en beperkt via bestuursleden.

Op maandag 11 december 2023 houden wij onze kerstavond in de Beurszaal van ’t Voorhuys. Voor deze avond hebben wij Frits Hoogers uitgenodigd. Frits Hoogers behoort tot de top van Nederlandse bloemstylisten. We zijn dan ook blij hem in Emmeloord te kunnen begroeten.

Even voorstellen
Zoals hierboven al gezegd, is Frits Hoogers een topdesigner. Met oog voor esthetiek, spontane creativiteit en perfectionisme weet hij de juiste sfeer, stijl en harmonie te creëren. Zijn kracht zit ‘m in de bundeling van zijn talenten als stylist en bloemist, gecombineerd met een grote betrokkenheid.

Inspirerend en leerzaam
Tijdens de show maakt Frits verschillende kerstarrangementen, waarbij hij de meest exclusieve bloemen en materialen verwerkt. Inspiratie en schoonheid staan centraal. Maar dat is niet alles, want het wordt ook een leerzame avond. Frits legt uit en laat zien hoe je een stuk stap voor stap opbouwt, met aandacht voor de juiste technieken en materialen. Er is ruimte voor interactie met het publiek en voor humor!
Juist de periode voor kerst is voor veel mensen de gelegenheid om met bloemen en decoratie kleur te geven aan de inrichting, om zo een gevoel van saamhorigheid te creëren. Tijdens deze kerstshow kan men hiervoor volop ideeën opdoen.

Wat zegt Frits Hoogers zelf?
“Het is leuk om nieuwe technieken te leren en jezelf te blijven uitdagen en inspireren. Daarom is het een must om de nieuwe trends te blijven volgen. Dat kun je doen door tijdschriften te lezen, internet af te struinen of op een cursus. Maar het is natuurlijk het allerleukste om in een zaal te zitten, gevuld met mensen die dezelfde interesse hebben en te genieten van een bloemkunstenaar die het ene na het andere werkstuk ten tonele voert.”

Vooral gezellig en leuk
Frits vindt het niet alleen een uitdaging om je te inspireren met nieuwe trends of technieken, maar het moet vooral een gezellige en leuke avond worden. Niet te moeilijk, niet te makkelijk, niet te groot, niet te klein. Afgestemd op het publiek neemt Frits je mee in zijn magische bloemenwereld… een lach is gegarandeerd!

Cursisten Groei & Bloei bloemschiklessen
Na de pauze zullen we een aantal cursisten van de Groei & Bloei bloemschiklessen aan het werk zien.

Verloting
Aan het eind van de avond worden alle bloemstukken gemaakt door Frits en de cursisten verloot. De lootjes hiervoor zijn op de avond te koop.

Kom je ook? Neem gezellig iemand mee naar deze mooie en inspirerende avond.