Zaalavond 11 november 2019

Hier een verslag.

Sinds 12 jaar zijn in het Drentse Veenhuizen de Tuinen van Weldadigheid gevestigd.
Vlak achter één van de gevangenissen ligt op ruim 3 hectare een prachtig tuinen / tuinderij complex. Hier kweken Jolanda en Lambert de grootste collectie eetbare gewassen van Nederland.

Vergeten groenten, oude rassen, buitenlandse bijzonderheden, alles wat niet in de winkel te koop heeft heeft hun aandacht. Het kweken en vermeerderen van deze enorme variatie aan planten combineren ze met een zorgboerderij en toeristische activiteiten. Een klein deel van de opbrengst wordt vers verkocht maar het grootste deel is voor zaai- en plantgoed. Het unieke aanbod op de eigen webshop groeit steeds verder.

Op maandag 11 november komt geboren Emmeloorder Lambert vertellen hoe ze dit allemaal doen. Hij neemt ook een flink assortiment aan zaden en pootgoed mee.

Groei&Bloei
11 november 2019 Avond
Lezing door Lambert Sijens
van De Tuinen van Weldadigheid

Groei&Bloei Avond
 Aeres, Balkan 16 in Emmeloord
 11 november 2019
 Zaal open om 19.30 uur, aanvang 20.00 uur

Entree:
Leden gratis op vertoon van de ledenpas.
Niet leden  € 3,50

Website Tuinen van weldadigeid
Fotopagina van de vergeten groenten
BinnensteBuiten op bezoek (wel eerst twee advertenties)