Ledenvergadering en lezing

8303 HW Emmeloord
  • Maandag 11 maart 2024
  • Inloop vanaf 19.30 uur, start om 20.00 uur
  • Entree voor leden € 0 (ledenpas)
    voor niet leden € 5

Ledenvergadering

We beginnen met de Algemene Ledenvergadering, gevolgd door de lezing van Nienke Plantinga waarin zij ons meeneemt in het Avontuurlijk Tuinieren.
De agenda ziet er als volgt uit:

1. Opening en mededelingen
2. Jaarverslag 2023
3. Verslag kascommissie en benoeming nieuw commissielid
4. Behandeling en verantwoording van de jaarrekening 2023 door de penningmeester
5. Rondvraag

Nienke Plantinga

De lezing 'Avontuurlijk Tuinieren' gaat over onze visie en eigen ervaringen. Wij gaan graag actief met het publiek in op prangende kwesties en vragen, voor een interactieve avond. Het nieuwe tuinieren is interessant voor ervaren tuiniers, maar ook voor jonge mensen die starten met tuinieren. Voor zowel de siertuin, de moestuin of een combinatie van deze.
    Ontdek hoe tuinieren leuker en makkelijker gaat worden als je de natuur omarmt, laat je inspireren door onze voorbeelden. Op deze avond nemen wij ook onze boekenshop mee om de boeken in te zien, dan wel te kopen.
    Graag zien we jou op 11 maart!
    De boekenserie bestaat inmiddels uit 5 delen:

• Basisboek ‘Iedereen kan Avontuurlijk Tuinieren’, breng leven in je tuin (3e druk)
    • Tuinschrift beleef je tuin in 12 maanden
    • Dierenboek ‘Maak je eigen jungle’ voor meer dierenleven in je tuin
    • Plantchemie voor natuurlijke bodemvoeding
    • Van tegeltuin tot jungle